ხშირად დასმული კითხვები

1. რა ვალუტაშია ფასები ამ საიტზე?

ყველა ფასი მოცემულია ლარებში

2. ახლახანს შევუკვეთე, როდის მოვა ჩემი შეკვეთა?

ჩვენ მაქსიმალურად ვცდილობთ შეკვეთის გაგზავნას რაც შეიძლება სწრაფად. დეტალური ინფორმაციისთვის იხილეთ მიწოდების პოლიტიკა, ამ ვებგვერდის ქვედა ნაწილში

3. მე არ  მომწონს ჩემი შეკვეთა შესაძლებელია მისი დაბრუნება? 

ჩვენ გთავაზობთ 100% თანხის დაბრუნების გარანტიას, თუ პროდუქტი დეფექტურია ან დაზიანებულია. ჩვენ გაძლევთ 14 დღეს, რომ გამოგვიგზავნოთ იგი თანხის სრულად დასაბრუნებლად. თქვენ უნდა გამოაგზავნოთ ის უკან თქვენი ხარჯებით; პროდუქტის მიღების შემდეგ, ჩვენ დაგიბრუნებთ თქვენი ორიგინალური შესყიდვის სრულ თანხას. გთხოვთ, დაბრუნებულ ამანათზე მიუთითოთ სახელი და შეკვეთის ნომერი.
გთხოვთ გაითვალისწინოთ: თუ თქვენი შეკვეთა გზაშია, უნდა დაელოდოთ მის მოსვლას და დააბრუნოთ თანხის დაბრუნებამდე.

4. შემიძლია გავაუქმო ჩემი შეკვეთა?

თქვენ შეგიძლიათ გააუქმოთ თქვენი შეკვეთა ჯარიმის გარეშე! თქვენ უნდა გააუქმოთ თქვენი შეკვეთა გაგზავნამდე. თუ საქონელი უკვე გაგზავნილია, გთხოვთ, გამოიყენოთ ჩვენი მარტივი დაბრუნების სისტემა თანხის სრული დაბრუნების მისაღებად.

5. არასწორი მისამართი შევიყვანე რა გავაკეთო ახლა?

თუ თქვენ შეცდომით შეავსეთ არასწორი მისამართი, უბრალოდ უპასუხეთ თქვენი შეკვეთის დამადასტურებელ ელ.წერილს და დაადასტურეთ. თუ მითითებული მისამართი არასწორია, ჩვენ შეგვიძლია შევცვალოთ მისამართი სწორი მისამართით 24 საათის განმავლობაში.

6. რამდენი დრო სჭირდება მიწოდებას 

იხილეთ მიწოდების პოლიტიკა ამ გვერდის ბოლოში

7. მე მაქვს შეკითხვა, რომელზეც პასუხი არ არის, იქნებ დამეხმაროთ?

აბსოლუტურად! ჩვენ აქ ვართ დასახმარებლად და მოხარული ვიქნებით დაგეხმაროთ ყველანაირად, რაც შეგვიძლია. თუ გსურთ მიიღოთ სწრაფი პასუხი, გთხოვთ, დაურთოთ თქვენი შეკვეთის ნომერი და მისამართი, სადაც ნათლად არის მითითებული საკითხი/კითხვა.

გმადლობთ.